19 lipca 2017

Fiat podsumowuje sprzedaż w Polsce po pierwszym półroczu 2017 r.

  • Fiat jest marką o najszybciej rosnącej sprzedaży na rynku polskim.
  • Fiat Tipo nowym ulubionym samochodem Polaków.
  • Rodzinę Tipo tworzą czterodrzwiowy sedan, pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi Station Wagon.

O 72 procent wzrosła sprzedaż nowych samochodów osobowych marki Fiat w Polsce na koniec pierwszego półrocza 2017. Ten wynik sprawił, że Fiat zyskał miano najdynamiczniej rosnącej marki wolumenowej nad Wisłą, która jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost udziału w rynku - z 2,1 do 3,1 procenta.

Marka zawdzięcza ten sukces zrealizowaniu sprzedaży na poziomie 7425 samochodów w pierwszym półroczu, przy czym wynik ten jest wyższy niż w całym 2015 r., kiedy to w kraju zostało zarejestrowanych 7344 Fiatów. Tak dynamiczny rozwój jest zasługą wprowadzenia do Salonów nowej gamy modelowej marki z jej bestsellerem - Fiatem Tipo - oraz atrakcyjnych programów sprzedażowych, adresowanych zarówno do Klientów indywidualnych, jak i do firm.

Warte podkreślenia są doskonałe wyniki sprzedażowe rodziny Tipo osiągane w Polsce: w maju to właśnie ten model znalazł się na pierwszym miejscu zestawienia najchętniej wybieranych samochodów w segmencie Klientów indywidualnych. Nie dziwi zatem, że dla Fiata to Tipo jest najważniejszym modelem: jego sprzedaż stanowi 60% wolumenu marki. Kolejne miejsca w rankingu firmy z Turynu zajmuje rodzina Fiatów 500 (modele 500, 500L i 500X) z 23-procentowym udziałem w sprzedaży ilościowej. Pozostałe modele stanowią 17 procent sprzedaży marki.
Rodzina Tipo wpisuje się w największy segment samochodowy w Polsce - klasę aut kompaktowych. Gama ta wyróżnia się stylowym wzornictwem, ergonomicznym, bogato wyposażonym wnętrzem oraz zaskakująco konkurencyjnymi cenami. Tworzą ją trzy wersje: czterodrzwiowy sedan, pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi Station Wagon. Wszystkie trzy odmiany łączą wspólne wartości, ale każda z nich charakteryzuje się własnym stylem, dostosowanym do zróżnicowanych grup docelowych: młodych ludzi, par czy rodzin, a także Klientów flotowych.

W zeszłym roku Fiat Tipo został odznaczony tytułem „Autobest" w kategorii „Best Buy Car 2016", przyznanym przez międzynarodowe jury składające się z 26 branżowych dziennikarzy motoryzacyjnych. Wyróżnienie to oznacza najlepszą ofertę dla większości europejskich Klientów. I rzeczywiście - Tipo „szokuje" rynek niezwykłym zestawieniem wyposażenia, jakości i ceny zaczynającej się już od 44 900 zł za auto z klimatyzacją i radiem UConnect z USB.

Ponadto, FCA Poland i marka Fiat oferują wygodne rozwiązania finansowania zakupu lidera czerwcowego rankingu, dostosowane do różnych potrzeb Klientów:
-   Fiat Abonament - program dla osób fizycznych, umożliwiający wynajem nowego samochodu na okres 11 lub 23 miesięcy bez konieczności jego nabycia, zaciągania kredytu oraz ponoszenia kosztów eksploatacyjnych innych niż zakup paliwa czy płynu do spryskiwacza. Finansowanie Abonamentu ma formę miesięcznego czynszu o stałej wysokości, a po zakończeniu umowy Klient może wymienić pojazd na nowy, odkupić go lub zwrócić.
-   Leasing 4U i U4plus to oferty leasingu operacyjnego skierowane do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i przedsiębiorców. Oba produkty gwarantują elastyczny okres finansowania, niski całkowity koszt oraz niską miesięczną ratę. Dzięki wysokiej wartości rezydualnej samochodu z gwarancją odkupu po okresie spłat, Leasing 4Uplus pozwala na przygotowanie oferty z miesięczną ratą netto o wartości 1% ceny pojazdu brutto.
Oferty kredytu i leasingu zostały przygotowane we współpracy z FCA-Group Bank Polska S.A. i FCA Leasing Polska Sp. z o.o. - spółkami finansowymi grupy FCA wspierającymi sprzedaż samochodów marek FCA w Polsce.

Szczegółowa oferta marki dostępna u dealerów i na stronie www.fiat.pl.

 

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki