Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

17 cze 2019

Fiat w Parco del Valentino 2019.

Po światowej premierze podczas Salonu Samochodowego w Genewie i prezentacji na Motor Valley Fest w Modenie, Fiat Concept Centoventi ponownie odgrywa główną rolę na turyńskim kiermaszu.

Fiat w Parco del Valentino 2019.
  • Gwiazdą wystawy w Parco Valentino futurystyczny Concept Centoventi, propozycja Fiata dotycząca elektrycznej mobilności w najbliższej przyszłości.
  • Razem z samochodem koncepcyjnym na stoisku prezentowana jest seria specjalna 500X 120° oraz zadziorny Fiat Tipo Sport.

Po światowej premierze podczas Salonu Samochodowego w Genewie i prezentacji na Motor Valley Fest w Modenie, Fiat Concept Centoventi ponownie odgrywa główną rolę na turyńskim kiermaszu. Concept Centoventi jest wyrazem odważnej, demokratycznej futurystycznej wizji opartej na 120-letniej historii marki, która zmotoryzowała Włochy, sprawiając, że mobilność stała się dostępna dla wszystkich tak, jak miało to już miejsce w 1957 dla Fiata 500 i, bardziej współcześnie, dla Pandy w latach 80. Stosując podejście wychodzące poza utarte schematy, Centoventi zajmuje się tematem mobilności elektrycznej zgodnie z innowacyjnym modelem biznesowym: to zasadniczo „czyste płótno", pełne możliwości, które można pomalować zgodnie z gustami i potrzebami Klienta na dowolnym etapie eksploatacji samochodu. Akcesoria są  montowane metodą „plug and play" - od zestawu wskaźników po schowki na drzwiach - również bezpośrednio przez klienta. Nadwozie można oklejać (tzw. wrapping),  aby wyróżniać się nowym „strojem" w zależności od pory roku czy własnych pasji.
Zasięg akumulatorów jest również modułowy, dzięki innowacyjnej konstrukcji, dzięki której akumulatory można łączyć, zwiększając autonomię od standardowych 100 km aż do 500 km. W ten sposób Centoventi jest idealny zarówno do jazdy po mieście, jak i na weekend w górach lub nad morzem. Możliwe są wszelkie indywidualizacje w każdym momencie cyklu życia samochodu, również po zakupie.
Więcej informacji jest dostępnych pod poniższym linkiem.

500X 120° i Tipo Sport, rekordowe wersje dla dwóch cieszących się ogromnym sukcesem modeli.
Na stoisku Fiata publiczność będzie mogła podziwiać serię specjalną 500X 120° i zadziornego Tipo Sport, dwa modele, które doskonale wyrażają najbardziej autentyczną tradycję Fiata: oferowanie wszystkim pięknych, funkcjonalnych i innowacyjnych samochodów, które są w stanie zaspokoić potrzeby dotyczące współczesnej mobilności. 
Fiat 500X 120°, elegancki i najlepiej połączony ze światem, stanowi hołd dla 120. rocznicy powstania włoskiej marki.  Po raz pierwszy, włoski crossover marki Fiat wyróżnia się dwubarwnym nadwoziem, którego kolor kontrastuje z kolorem dachu i oprawy lusterek. Ponadto, dzięki oferowanemu w standardzie nowoczesnemu systemowi Uconnect 7" HD LIVE touchscreen  - z przystosowaniem Apple CarPlay i kompatybilnym z Android AutoTM - każda podróż staje się wyjątkowym i emocjonującym doświadczeniem.  500X 120° jest oferowana z abonamentem  Apple Music aż do 6 miesięcy, zapewniającym dostęp do 50 milionów utworów muzycznych bez reklam.
500X 120° oferuje ponadto bogate wyposażenie seryjne obejmujące czujnik zmierzchu i deszczu, automatyczne uruchamianie reflektorów i czujniki parkowania.  Zaprezentowana po raz pierwszy podczas Salonu Samochodowego w Genewie, seria specjalna przyczyni się do wzmocnienia sukcesu tego udanego modelu który, od momentu wprowadzenia na rynek w 2014 roku, był zawsze liderem w swoim segmencie we Włoszech i znajdował się na liście top 10  najlepiej sprzedających się modeli w Europie.

W świetle reflektorów także Tipo 5D Sport z silnikiem 1.6 Multiject DCT o mocy 120 KM z czerwonym nadwoziem połączonym z kontrastowym czarnym dachem i nową kolorystyką wnętrza Total Black. Przeznaczony dla młodej i dynamicznej klienteli poszukującej wyróżniającej się osobowości i sportowego charakteru. Wersja ta wzbogaca rodzinę modelu Tipo, lidera w swoim segmencie we Włoszech, model znajdujący się na liście top 10 w czterech europejskich krajach,  a także drugi najbardziej globalny model w gamie Fiata, którego ponad 70% samochodów sprzedawanych jest poza granicami Włoch.

Pozostała zawartość