Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

23 sty 2017

Fiat wspiera Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Piękna, bo Zdrowa”.

Marka Fiat została partnerem Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa", zainicjowanej przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości".

Fiat wspiera Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Piękna, bo Zdrowa”.
  • Marka Fiat została partnerem Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa" zainicjowanej przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości".
  • Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.
  • Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest zdanie „Wpadnij na przegląd do ginekologa". W prosty sposób nawiązuje ono do przeglądu samochodu. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo i nie zapominamy, by co roku dokonać przeglądu samochodu, tak każda kobieta powinna przede wszystkim nie zapominać, by zadbać o siebie i swoje własne życie.
  • W ósmą edycję kampanii, która rozpoczęła się 21 stycznia, zaangażowały się znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska. Ambasadorki można zobaczyć na plakatach i w specjalnym spocie reklamującym akcję, nakręconym w samochodzie Fiat 500 Cabrio.

Marka Fiat została partnerem Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa", zainicjowanej przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości".
Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. W 8. edycję kampanii, która rozpoczęła się 21 stycznia, zaangażowane się znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska. Ambasadorki można zobaczyć na plakatach i w specjalnym spocie reklamującym akcję, nakręconym w samochodzie Fiat 500 Cabrio.

Rak szyjki macicy to jeden z najczęściej występujących u kobiet nowotworów złośliwych. I choć w początkowym stadium, tzw. przedinwazyjnym, jest prawie całkowicie wyleczalny, w Polsce każdego roku umiera na niego blisko 1700 kobiet. Dlatego, tak ważne jest regularne wykonywanie profilaktycznych badań cytologicznych, które mogą pomóc we wczesnym wykryciu problemu. Hasłem przewodnim najbliższej edycji jest zdanie „Wpadnij na przegląd do ginekologa". W prosty sposób nawiązuje ono do przeglądu samochodu. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo i nie zapominamy, by zrobić doroczny przegląd auta, tak każda kobieta powinna przede wszystkim nie zapominać, by zadbać o siebie i swoje własne życie. Dlatego na plakatach i w spocie reklamowym najbliższej edycji zobaczymy ambasadorki akcji wybierające się Fiatem 500 Cabrio na przegląd do lekarza ginekologa.

„FCA Group, właściciel m.in. marki Fiat, od wielu lat chętnie angażuje się w akcje społeczne. Tym razem, jako partner motoryzacyjny i producent stylowego Fiata 500 wspiera Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości" w walce o zdrowie Polek. Celem Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa" jest zmiana podejścia kobiet do własnego zdrowia i przypomnienie o konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych. Problem chorób ginekologicznych powinien być ważny dla każdej kobiety bez względu na wiek, zawód czy status społeczny. Wszystkie akcje edukacyjne i kampanie społeczne zwiększające świadomość społeczeństwa uważamy za bardzo potrzebne" - mówi Beata Geneja Marketing Manager marki Fiat.

Szczegóły akcji dostępne są na stronach www.kwiatkobiecosci.pl oraz www.facebook.com/kwiatkobiecosci

Zapisz się do newslettera.

ZAPISZ SIĘ TERAZ