03 marca 2017

Marka Mopar® na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2017.

  • W centrum uwagi Mopar® One, ekscytujący Jeep Wrangler z pakietem w 100% dopuszczonym do użytku na drogach publicznych, który podkreśla off-roadowe możliwości.
  • „Do Twoich usług": od 80 lat Mopar wspiera swoich Klientów.
  • Oryginalne akcesoria: na wystawie ekskluzywne akcesoria dla marek Grupy FCA.
  • Cyfrowe platformy Mopar i rezerwacja on-line: świat rynku posprzedażnego FCA już po jednym kliknięciu.
  • Dbałość o Klienta FCA: Klient w centrum zainteresowania.
  • Mopar Vehicle Protection, czyli ochrona pojazdu z logo Mopar: większa pewność, większa swoboda, większa wartość.
  • Mopar 4 Fleet: usługi dedykowane B2B.

W tegorocznym Międzynarodowym Salonie 2017 w Genewie uczestniczy także Mopar, światowa marka, która cały czas towarzyszy Klientom Fiat Chrysler Automobiles podczas ich doświadczeń w prowadzeniu własnych pojazdów, zapewniając pomoc techniczną i wsparcie dla każdej potrzeby związanej z wydajnością, bezpieczeństwem lub indywidualizacją. Na stoiskach goszczących marki motoryzacyjne Grupy FCA, odwiedzający będą mogli podziwiać jedne z wielu produktów oferowanych Klientowi zarówno w chwili zakupu samochodu, jak i w kolejnych fazach, dopasowując do niego odpowiednie usługi i ekskluzywne akcesoria w celu indywidualizowania swojego samochodu. W szczególności duże zainteresowanie wzbudzi pakiet Mopar® One zaprojektowany pod kątem maksymalnej wydajności off-road: to najpełniejsza oferta z logo Mopar dla Klienta, który nie uznaje żadnych kompromisów pod względem stylu, bezpieczeństwa i wydajności.

Mopar® One, pakiet całkowicie dopuszczony do użytku na drogach, który zwiększa wydajności off-roadowe.

Wewnątrz stoiska marki Jeep, w narożniku poświęconym marce Mopar, zostanie zaprezentowany Jeep Wrangler Rubicon wyposażony w 2,8-litrowy silnik turbo diesel o mocy 200 KM, w połączeniu z automatyczną, pięciobiegową skrzynią biegów. Aby przyciągnąć uwagę publiczności w oryginalnej kolorystyce.
Blue Chief, na cześć kultowego modelu Jeep Cherokee Chief z 1977 roku, oraz pakiet akcesoriów  Mopar® One, który oferuje całkowitą indywidualizację, gwarantowaną przez producenta i zatwierdzoną do sprzedaży w Europie. Mopar® One, który spełnia potrzeby Klienta z pasją i wiedzą, jest ważnym krokiem w fazie rozwoju marki. Dostępny w sprzedaży już od marca, w autoryzowanej sieci Jeep, pakiet Mopar® One zawiera 2-calowy zestaw do podnoszenia zawieszenia, drążek stabilizatora oraz czarne aluminiowe 17-calowe felgi z 8,5" Performance Gladiator wraz z powiększonymi oponami Hankook Dynapro 265/75 R17, płyty osłonowe przednie i tylne, czarny korek zbiornika paliwowego oraz charakterystyczny znaczek Mopar.
Przy wykorzystaniu konfiguratora Wrangler na oficjalnej stronie marki Jeep, użytkownicy będą mogli łatwo przeglądać listę akcesoriów i dodać pakiet Mopar® One do ich konfiguracji online. Ponadto, w narożniku Mopar na stoisku marki Jeep, odwiedzający będą mogli przeżyć cyfrowe doświadczenie w technologii 3D, które umożliwia skonfigurowanie Wranglera Rubicon z pakietem Mopar® One i innymi zewnętrznymi akcesoriami estetycznymi, po to, by móc stworzyć „własny" pojazd i udostępnić go w serwisach społecznościowych.
Oprócz wspaniałego pakietu Mopar® One, ekscytujący Jeep Wrangler wystawiony w Genewie został wzbogacony o akcesoria estetyczne, które obejmują: maskę silnika z wlotami powietrza, połowę przednich drzwi w tym samym kolorze, co nadwozie, czarną osłona chłodnicy, czarne progi i nakładki progowe, czarną belkę oświetleniowa ze światłami halogenowymi do jazdy terenowej, obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia, gumowe dywaniki z przodu i z tyłu, elementy dekoracyjne wnętrza i rurę wydechową.

Mopar - „Do Twoich usług".

W 80 lat po założeniu, w Stanach Zjednoczonych, Mopar odnawia i wzmacnia swoją obietnicę bycia stale do dyspozycji Klientów, odpowiadając tym samym ich potrzebom i ich ambicjom. W ten sposób powstał "At your service", nowy tag-line, który ma Klienta w centrum uwagi pod względem produktów i usług Mopar. W rzeczywistości, dzięki obecności w ponad 150 krajach oraz dzięki sieci autoryzowanych warsztatów dysponujących najnowocześniejszą wiedzę technicznej i oferujących pomoc, Mopar jest w stanie zapewnić najlepsze produkty i usługi w swojej kategorii, począwszy od szerokiego wyboru akcesoriów oraz oryginalnych części zamiennych, aż do umów o świadczenie usług Customer Care. Wszystko to oznacza, że możemy być spokojni o opiekę nad samochodami i osobami, którzy nimi jeżdżą, zapewniając tym samym jakość i bezpieczeństwo oryginalnych produktów, wykonanych przez projektantów i konstruktorów. Dlatego Mopar jest idealnym partnerem, godnym zaufania wszystkich właścicieli samochodów FCA.

„Oryginalne akcesoria": na wystawie - ekskluzywne dodatki dla marek FCA.

Oprócz Wranglera Rubicon wyposażonego w pakiet Mopar® One, podczas Salonu w Genewie publiczność będzie mogła poddać się urokowi dwóch innych samochodów marki Jeep, a mianowicie „zmoparyzowanych" Renegade'a i Cherokee. Pierwszy z nich, zaprezentowany w kolorze Granite Crystal, wyposażono w czarne matowe obudowy lusterek bocznych oraz czarny matowy przedni grill, natomiast Cherokee Overland w kolorze Light Brownstone został wyposażony w zdejmowany bagażnik dachowy, bagażnik na narty i snowboard wraz z nartami Jeep, a także chromowane lusterka.
Ponadto, odwiedzający będą mogli odkryć dodatkowe, ekskluzywne akcesoria montowane na samochodach wystawionych w Salonie - Alfa Romeo Giulietta, Giulia, Stelvio, Fiat 124 Spider, 500X Cross i pick-up Fullback Cross, które stanowią znaczący przykład wielu akcesoriów Mopar. Wszystkie te akcesoria to produkty najwyższej jakości, które harmonijnie współgrają z pojazdami FCA, ponieważ zostały opracowane przy bezpośredniej współpracy z platformą projektową każdego modelu: jest to silna więź, którą tylko producent jak FCA, może zagwarantować.
W szczególności, Giulietta Veloce w kolorze Rosso Alfa charakteryzuje się akcesoriami z włókna węglowego, jak tylny spojler i obudowa lusterka cofania oraz specyficznymi elementami, jak choćby podświetlany przedni próg, oświetlenie wewnętrzne z podświetlanym logo, powiększoną końcówkę rury wydechowej, specjalne czarne listwy progowe z czerwoną wstawką Alfa. Identyczną dokładnością, jeśli chodzi o styl, charakteryzuje się Alfa Romeo Giulia, zaprezentowana w wersji Quadrifoglio, w kolorze Rosso Competizione, wyposażona jak zawsze w elementy z włókna węglowego: litera „V", która zdobi przedni grill, obudowa lusterek cofania, podświetlany próg oraz specyficzna gałka dźwigni zmiany biegów. Alfa Romeo Stelvio w kolorze Misano Blu jest przedstawicielką ekskluzywnej linii kolorów, która wyposażona jest w akcesoria w ciemnym i błyszczącym kolorze Miron: litera „V" na przednim grillu, obudowa lusterka, tylna płyta ślizgowa i 20-calowe felgi aluminiowe.
Z pewnością wielkie zainteresowanie wzbudzi także Fullback Cross wystawiony na stoisku marki Fiat, wyposażony w klapę ze wspomaganiem otwierania oraz schodek, który ułatwia dostęp do dużej przestrzeni bagażowej. Wyposażenie uzupełniają chromowany próg i gumowe dywaniki. Wreszcie, na stoisku Fiata wyróżnia się fascynująca specjalna seria Europa modelu Fiat 124 Spider, charakteryzująca się ekskluzywnymi produktami Mopar, takimi jak felgi aluminiowe Vintage, srebrne obudowy lusterek zewnętrznych oraz specjalny czerwony znaczek 124. Na zakończenie pięknie prezentuje się 500X Cross wyróżniająca się wyszukanymi dodatkami w odcieniu chrom satynowy: listwy boczne, listwa na masce i osłony lusterek.

Cyfrowe platformy Mopar i rezerwacja on-line: świat rynku posprzedażnego FCA już po jednym kliknięciu.

Strona korporacyjna Mopar (http://www.mopar.eu) staje się jeszcze bardziej nowoczesna. Została ona na nowo zaprojektowana tak, by podkreślić produkty i usługi posprzedażne skierowane do posiadaczy samochodów Fiat Chrysler Automobiles. Nowy interfejs, zoptymalizowany również pod kątem urządzeń mobilnych, pozwala na wygodny dostęp z dowolnego urządzenia do szerokiego zakresu informacji, począwszy od historii marki, sięgając aż do umów serwisowych, nie zapominając o świecie oryginalnych części zamiennych i możliwościach indywidualizacji, które uczyniły markę Mopar punktem odniesienia dla rynku posprzedażnego marki FCA.
Nowy wygląd sprawia, że odkrycie dostępnych akcesoriów dla samochodu, znalezienie dealera lub najbliższego warsztatu, lub też wysłanie informacji do zespołu gotowego odpowiedzieć na każdą potrzebę staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Strona Mopar.eu jest dostępna w języku włoskim, angielskim, francuskim, niemieckim i hiszpańskim.
Rejestrując dane swego pojazdu na jednej z platform „myBrand" - prywatnych stref dostępnych ze stron internetowych marek Fiat Chrysler Automobiles i stworzonych z myślą o właścicielach i użytkownikach pojazdów z Grupy FCA - można uzyskać dostęp do szeregu usług, ekskluzywnych treści i specjalnych promocji, które wraz z licznymi innowacyjnymi narzędziami pozwalają na wprowadzanie udoskonaleń pojazdu i sprawiają, że wrażenia z jazdy są unikalne. Rezerwacja online, która zostanie dodana do istniejących usług, pozwoli Klientom FCA umówić się na spotkanie w autoryzowanej stacji obsługi, bezpośrednio online. Funkcja ta przeznaczona jest dla zarejestrowanych użytkowników i pozwoli im zobaczyć terminarz dostępnych dealerów i dokonać natychmiastowej rezerwacji terminu spotkania, w dniu i o godzinie, które są pożądane przez Klienta. Strefy „myBrand" są dostępne w 16 krajach: Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii, Grecji, Danii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii i Republice Południowej Afryki.

Dbałość o Klienta FCA: Klient w centrum zainteresowania.

Operatorzy Customer Services Centre, posługujący się językiem ojczystym, dostarczają Klientom, wykazując się dużą sprawnością i uprzejmością, informacji na temat modeli i usług, sieci sprzedaży i serwisu, a także rozwiązania sygnalizowanych problemów. Co więcej, dzięki doskonałej wiedzy pracowników o wszystkich produktach i usługach FCA, można sprostać wymaganiom Klientów w jak najkrótszym czasie i z najwyższą starannością. W szczególności, na głównych rynkach usługa ta (nie tylko w zakresie pomocy drogowej) dostępna jest 24 godziny przez 7 dni, natomiast usługa Alfa Top Care proponuje pewną ilość określonych usług; usługa powstała wraz z modelem Giulia i skierowana jest do posiadaczy wersji Quadrifoglio, Alfa Stelvio oraz właścicieli Alfa Romeo 4C i 8C.
W lutym został uruchomiony pilotażowy projekt na rynkach w Wielkiej Brytanii i Niemczech dla marki Alfa Romeo, Jeep i Abarth. Chodzi tu o dedykowany zespół specjalistów z najlepszym możliwym przygotowaniem technicznym, wszystko po to, by zbliżyć się jeszcze bardziej do wymagań Klientów samochodów klasy premium.

FCA Customer Care to także pomoc cyfrowa, dzięki funkcji czatu w obszarach „myBrand" i na Twitterze. Aby dotrzymać kroku ewolucji trendów, kanały komunikacyjne Obsługi Klienta zostały rozbudowane. Od stycznia 2016r., w sekcjach „myAlfaRomeo" and „myJeep®" na stronach internetowych www.alfaromeo.it oraz www.jeep-official.it znaleźć można funkcję czatu, poprzez którą Klienci mogą komunikować się z Centrum Obsługi: Od lipca 2016 r. kanał ten został także poszerzony o zastrzeżone strefy „myLancia", „myFiatProfessional" i „myAbarth" oraz „myFiat" od grudnia 2016 r. Zespół dedykowanych operatorów przekazuje w czasie rzeczywistym wszystkim Klientom zarejestrowanym w odpowiednich zastrzeżonych strefach informacje na temat produktów i usług.
Ponadto, Klienci mogą także uzyskać wsparcie w wymaganym zakresie poprzez strony Twittera dedykowane Obsłudze Klienta, takie jak: @Fiat Care, @Alfa Romeo Care, @Lancia Care oraz @Jeep Care. Usługa ta jest już dostępna we Włoszech, Francji, Niemczech oraz w Wielkiej Brytanii.
W Europie zarejestrowano ponad 595 000 pobrań mobilnych aplikacji Mopar „Ciao Fiat Mobile", „Lancia Everywhere Mobile", „Alfa Romeo InfoMobile", „I am Jeep® Mobile" oraz „Abarth24h Mobile", które są dostępne gratis w 5 językach i dla 15 krajów europejskich, zarówno poprzez App Store, jak i Google Play. Aplikacje te oferują szybki i łatwy dostęp do użytecznych informacji i pomocy.

Mopar Vehicle Protection, czyli ochrona pojazdu z logo Mopar: większa pewność, większa swoboda, większa wartość.

„At your service", nowy tag-line marki Mopar, oznacza także bezproblemową przyjemność jazdy dzięki szerokiemu zakresowi umów serwisowych, oferowanych przez Mopar Vehicle Protection samochodom osobowym i dostawczym z grupy FCA. Celem jest przekazanie Klientom „więcej pewności, więcej swobody, więcej wartości".
Mopar Vehicle Protection zapewnia realizację pomocy przez wysoko wykwalifikowanych i wyspecjalizowanych techników w autoryzowanych warsztatach FCA, przy użyciu odpowiedniego sprzętu i narzędzi oraz oryginalnych części zamiennych.
Mopar Vehicle Protection, mając na uwadze, że każdy Klient jest inny, oferuje linię produktów dedykowanych dla każdego z nich, niezależnie od tego czy jest to osoba kupująca pojazd do użytku prywatnego, czy jest to mała firma, czy chodzi tu o dużą flotę pojazdów firmowych.

Mopar Vehicle Protection zobowiązuje się utrzymać samochody w idealnym stanie dzięki szerokiej gamie gwarantowanych przez FCA usług wsparcia, które zostały zaprojektowane, aby zapewnić przyjemność spokojnego prowadzenia samochodu.
Umowy serwisowe, uruchomione w 2012 roku we Włoszech i Hiszpanii, są teraz aktywne dla wszystkich marek FCA w ponad 40 krajach w regionie EMEA. Portfel produktów Mopar obejmuje szeroki, elastyczny wachlarz rozszerzonych gwarancji i planów konserwacyjnych. Plany obejmują różne czasy trwania ochrony i przebiegi. Zostały one zaprojektowane w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb każdego Klienta, zapewniając optymalne działanie pojazdu w długofalowej perspektywie.  Obejmują one:

  • rozszerzenie gwarancji MAXIMUM CARE obejmujące wszystkie części mechaniczne i elektryczne pojazdów przedłużające gwarancję na okres do trzech lat po upływie gwarancji producenta.
  • zaplanowany pakiet serwisowy na zasadzie usługi przedpłaconej EASY CARE, który zamraża ceny rutynowych przeglądów serwisowych przez okres do pięciu lat, co zapobiega zapominaniu przez Klientów o terminie kolejnego przeglądu.

Umowy serwisowe Mopar Vehicle Protection mogą być podpisane bezpośrednio przy zakupie nowego pojazdu i zostać włączone (w razie potrzeby) do oferty finansowej FCA Bank, (jeśli istnieje) lub do dowolnej sieci serwisowej.

Pakiet EASY CARE można wykupić w dowolnym momencie przed pierwszym wykonanym przeglądem, natomiast na zakupienie MAXIMUM CARE można zdecydować się w ciągu 24 miesięcy od daty rejestracji pojazdu.

Umowy serwisowe dla Klientów flotowych są zaprojektowane tak, aby zaspokoić ich potrzeby, jako profesjonalistów, oraz aby zoptymalizować wykorzystanie ich pojazdów.

Szczegółowe informacje na temat umów serwisowych dostępne są u dealerów FCA, na stronach internetowych marek w sekcjach Mopar Vehicle Protection oraz na stronie Mopar Owner Centre (www.Mopar.eu).

Ponadto, rejestracja własnego pojazdu w sekcjach „myBrand" umożliwia uzyskanie bezpośredniego dostępu do usług dedykowanych dla danego pojazdu i sprawiających, że doświadczenie kierowania tym samochodem staje się niepowtarzalne.

Mopar 4 Fleet: Usługi dedykowane B2B.

Kanał Fleet&Business zarejestrował w ostatnich latach duże tempo wzrostu na poziomie branży. Uwaga skierowana na tych Klientów ze strony FCA ma coraz większe znaczenie, o czym świadczą inwestycje na linii produkcyjnej.

Mopar chce skierować slogan „At Your Service" nawet do tego ważnego typu Klienta, poprzez zbudowanie platformy narzędzi i usług, mających przede wszystkim na celu utworzenie właściwego profilu takiego Klienta we własnych warsztatach, w świecie cyfrowym oraz w Centrum Obsługi Klienta, a następnie, aby móc spełnić specyficzne potrzeby takiego Klienta, oferując mu dedykowane usługi i warunki.

Usługi Mopar4Fleet są dostępne na 10 głównych rynkach europejskich, posiadają dedykowany personel FCA i mają na celu poprawę interakcji Mopar z klientami Fleet&Business poprzez wzmocnienie oferty w zakresie:

  • CUSTOMERS INSIGHT, poprzez poprawę wiedzy na temat Klientów i zdolność do ich prawidłowej identyfikacji;
  • COMMERCIAL CONDITIONS, przygotowując oferty i specjalne warunki handlowe;
  • VEHICLE DOWNTIME REDUCTION, maksymalnie zmniejszając czas zatrzymania samochodu w serwisie dla tych Klientów, którzy traktują swój pojazd jak jedno z głównych narzędzi pracy;
  • CUSTOMER TOOLS & COMMUNICATION, wzmacniając kanały komunikacji z Klientami i zapewniając im narzędzia, które uproszczą zarządzanie ich flotą;
  • SELECTED NETWORK, opracowując wspólny program Sales & Aftersales (sprzedaży i usług posprzedażnych) służący identyfikacji dealerów FCA, którzy mogą zapewnić lepszą obsługę Klientów Fleet&Business.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki


Linki