Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

05 lip 2017

Po sukcesie telewizyjnym, teraz w sieci dostępna jest pełna wersja filmu z udziałem Adriena Brody’ego.

Zdobywca Oscara, Adrien Brody, powrócił za kierownicę kultowego Fiata w nowej, międzynarodowej kampanii uświetniającej 60. urodziny Fiata 500.

  • Po wczorajszym debiucie w telewizji, wyprodukowany z okazji 60. urodzin Fiata 500 film „See you in the future" dostępny jest teraz na YouTube pod tym linkiem i na wszystkich stronach głównych kanałów Fiata, w dłuższej,
    4-minutowej wersji.
  • Wczoraj wieczorem, prawie 11 milionów Włochów zobaczyło w telewizji premierową wersję filmu, który miał rewelacyjną oglądalność.
  • Zdobywca Oscara, Adrien Brody,powraca w roli, która potwierdza jego ponadczasowy urok: jego ekspresja oczarowała już widzów „Pianisty" Romana Polańskiego, „O północy w Paryżu" Woody'ego Allena i „Grand Budapest Hotel" Wesa Andersona.
  • Reżyserem filmu jest Ago Panini, producentem Movie Magic, a w główną żeńską rolę wciela się Anna Manuelli.

Zdobywca Oscara, Adrien Brody, powrócił za kierownicę kultowego Fiata w nowej, międzynarodowej kampanii uświetniającej 60. urodziny Fiata 500.
W dniu urodzin „500", która powstała 4 lipca 1957 roku, wyemitowany został krótkometrażowy film, na którego bazie powstał spot reklamowy serii specjalnej Fiat 500 Anniversario. Po emisji w telewizji, która przez cały wieczór ożywiała ramówkę głównych stacji telewizyjnych, film w dłuższej, 4-minutowej dostępny jest teraz na YouTube, pod tym linkiem.
Akcja filmu osadzona jest w Mediolanie lat 60. XX w., miasta będącego wybornym symbolem włoskiego stylu i wzornictwa i przywoływanego przez wiele elementów pojawiających się w trakcie czołówki. Stroje ludzi przechadzających się wokół Duomo są natychmiastowo rozpoznawalne, charakterystyczne dla tamtych czasów, tak samo jak przedmioty, za którymi podąża kamera w mieszkaniu głównego bohatera: to charakterystyczne detale przenoszące widza do czasów „Dolce Vita".

Jednym z nich jest gramofon, z którego płynie słynna piosenka „Come prima", śpiewana przez Maria Lanza, przy dźwiękach której Adrien Brody zapada w drzemkę. Po zaciemnieniu obrazu, widzimy bohatera, który wychodzi z domu i przechodzi obok swojego, ówczesnego Fiata 500, patrząc na niego z wyjątkową czułością. Po przekroczeniu bramy czuje się zdezorientowany, ponieważ lata 60. ustąpiły miejsca współczesnym czasom. Ten kontrast to właśnie temat przewodni filmu, który pojawia się też w wątku spotkania z bohaterką płci pięknej, aktorką Anną Manuelli: ubrana jest ona w stylu lat 60., ale jeździ Fiatem 500 Anniversario. Aktor jest zauroczony samochodem w zielonym kolorze Riviera, a widzowie mogą podziwiać legendarne logo Fiata, aluminiowe felgi 16" vintage, chromowania na obudowach lusterek. Dziewczyna zabiera klucze Fiata 500 Anniversario i zaprasza gościa do środka.
Młodzi cieszą się wspólnie spędzonym dniem w Mediolanie, przemieszczając się nowym Fiatem 500 Anniversario pomiędzy przeszłością, a teraźniejszością, ale pewne małe niejasności pokazują ich przynależność do różnych epok. Łączy ich jednak miłość do Fiata 500, ikony od 60 lat jednoczącej pokolenia swoim ponadczasowym stylem oraz urokiem. Film kończy się powrotem Adriena Brody'ego do domu. „Do zobaczenia w przyszłości, mam nadzieję" to życzenie wyszeptane czule przez aktora. Końcowy kadr pokazuje ponownie budzącego się na kanapie aktora, który nie potrafi oddzielić teraźniejszości od przeszłości i snów od rzeczywistości.

Jedyną pewną rzeczą jest to, że Fiat 500 heritage oraz Fiat 500 Anniversario, gwiazdy kampanii, są ikonami ponadczasowej miłosnej historii.
Końcowe zestawienie „cinquino" z przeszłości i nowej serii specjalnej to nić łącząca epokę „Dolce Vita" ze współczesnymi czasami oraz najlepszy sposób uczczenia urodzin ikony Fiata - modelu 500 - od 60 lat „forever young".

UWAGA: film będzie dostępny tylko i wyłącznie na kanałach FCA, ponieważ FCA jest wyłącznym właścicielem praw autorskich i można będzie go zobaczyć jedynie w następujących krajach: Francja, Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Holandia, Szwajcaria, Luksemburg, Hiszpania, Austria, Polska i Portugalia.
Użytkownicy nie są upoważnieni do zamieszczania i/ lub udostępniania tego filmu poza kanałami FCA i/ lub w/w krajami; udostępnianie linku do filmu jest dopuszczone tylko i wyłącznie poprzez kanał YouTube Fiat.

Pozostała zawartość