Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

23 kwi 2018

Wywiad z Luca Napolitano, dyrektorem marek Fiat i Abarth na region EMEA.

Wraz z nową 500 Collezione powracamy do świata mody z fantastyczną wersją specjalną. I wybraliśmy właśnie włoską stolicę mody, Mediolan, aby to zrobić. Fiat 500 jest „obywatelem” świata i dlatego 500 Collezione będzie podróżować po europejskich stolicach mody, zatrzymując się w Paryżu, Londynie, Madrycie i Berlinie.

Wywiad z Luca Napolitano, dyrektorem marek Fiat i Abarth na region EMEA.

Fiat 500 powraca oficjalnie do świata mody i robi to w Mediolanie. Dlaczego?

Wraz z nową 500 Collezione powracamy do świata mody z fantastyczną wersją specjalną. I wybraliśmy właśnie włoską stolicę mody, Mediolan, aby to zrobić.
Fiat 500 jest „obywatelem" świata i dlatego 500 Collezione będzie podróżować po europejskich stolicach mody, zatrzymując się w Paryżu, Londynie, Madrycie i Berlinie.
Nazwa „Collezione" nawiązuje do świata mody. To łatwo rozpoznawalne włoskie słowo i jesteśmy dumni, że nazwa ta będzie używana na wszystkich rynkach.
Drugim elementem przywołującym na myśl świat mody jest kolor. Nowa 500 Collezione jest dostępna w specjalnych wiosennych kolorach nadwozia i, nie przez przypadek, „Primavera", słowo oznaczające w języku włoskim wiosnę, to nazwa dwukolorowego nadwozia oferowanego w prezentowanym tutaj samochodzie. 
Stylowa, modna i bogata w technologię, seria specjalna 500 Collezione jest najnowszym wyrazem hołdu dla modelu 500, ikony Fiata.

W czym tkwi tajemnica sukcesu Fiata 500?

Fiat 500 to ponadczasowa ikona i model dyktujący trendy, który pozostając wierny samemu sobie, pojawia się w różnych nowych, ale zawsze ekskluzywnych odsłonach. 30 serii specjalnych zaprezentowanych w ciągu 11 lat życia 500 interpretuje je wszystkie. Moda, na przykład, do której nawiązują serie Diesel, Gucci i GQ, luksusowe 500 Riva i Rivale, nawiązujące do stylowych łodzi Riva, nie wspominając o Anniversario stworzonej, by uczcić 60. urodziny modelu oraz Mirror przeznaczoną dla Klientów ceniących nowoczesne rozwiązania i będących zawsze w kontakcie ze światem.

500 była zawsze najbardziej kultowym Fiatem, właśnie dzięki swojej AUTENTYCZNOŚCI. Zawsze pozostawała wierna sobie i swojemu charakterowi, niezależnie od różnych wersji i serii specjalnych, zawsze WYJĄTKOWA I ZNACZĄCA, za każdym razem interpretując potrzeby nowych Klientów.

Ekskluzywne, autentyczne i znaczące są wersje specjalne podkreślające silny charakter Fiata 500, najpopularniejszego samochodu wśród kierowców włoskich i nie tylko. Fakt, że 80% wszystkich egzemplarzy jest sprzedanych poza rynkiem włoskim, oznacza, że 500 jest najbardziej globalnym spośród wszystkich modeli Fiata. Co więcej, jest liderem w kategorii samochodów miejskich w Europie z ponad 2 milionami sprzedanych sztuk od 2007 roku. Jego najnowszy rekord pokazuje, że samochód cieszy się niezmienną popularnością i jest doceniany przez Klientów.  Pierwszy kwartał 2018 r. był najlepszym kwartałem w historii, z prawie 60 000 sprzedanych egzemplarzy.

 

Pozostała zawartość